Thursday, December 15, 2016

Tavaline neljapäev

Neljas päev Manilas ning esmane uudsus ja põnevus hakkab lahtuma. Tänane päev algas selliselt, et avastasin peale ärkamist, et mind on (kogemata) jäetud rahatuks ja pangakaardituks. Viimaste sajaste eest sain siiski hommikuse jääkohvi ja banana-blueberry pannkoogi omale ostetud. Vaeslapsena jõlkusin edasi-tagasi linnapeal ja lihtsalt vaatlesin inimesi ja seda tehes igav ju ei hakka.
Ühel hetkel siiski ilmus mu rahaboss välja ja saime minna linna peale laiama. Olin otsinud välja ühe kõrgema vaatekoha, kust lootsin silmad suunata kaugele avarustesse. Ei tea mis põhjustel, kuid vaade tavalinnale oli nö. blokeeritud (põõsad, kõrged servad) aga vaade kõrgete tornmajadega suurlinnale oli ligipääsetavam.  Küllap vist ei taheta end seostada tolle „all-linnaga“. 

Siiani parim vaade, jätkan otsinguid
Paar pilti ma sinnasuunas suutsin ikka teha, pimesi käsi kõrgele tõstetud ja ise kikivarvul. Ja teadagi – kui naine on pettunud, peab ta ennast välja elama osteldes. Seadsime sammud kaubanduskeskuse Gift Marketisse. Seal tekib selline tunne, et vikerkaar või Scittles’i pakk on sind endasse imenud.

Vikerkaarel
Liiga kaua seal me olla ei suutnud, ostsime mõned Uno kaardid, mis maksid vaid 120 peesot J Siis üks naine ostis ühest teisest poest omale käekoti ja võttis otsuse vastu, et järgmine nädal tuleb veel shoppama minna. Nii palju asju avaldasid lettidelt soovi minuga kaasa Euroopasse tulla.
Kuna mina tahan ikka kohalikku eluolu ja toitu ka nautida (mitte ainult Starbucks kohvi ja KFC kana), siis käisime kohalikul „Balti jaama turul“ söömas.

Grillitud Squid
Maiustasime ühe grillitud kalmaari ja juurviljadega nuudlitega. Siiani on kõht korras, küllap jääme ellu. Kuigi, tuleb tunnisatada, et ilmselt Eestis ei tõuseks mu käsi sellises kohas toitu ostma.
Ahjaa, mingisuguselt jõuluturu moodi asjalt ostsime ka röstitud kastaneid, neid millest alati jõululauludes räägitakse, aga millega minu hambad pole veel tutvust teinud.

Chestnuts
Paraku pean ütlema, et ei ole millestki eriliset ilma neid jätnud. Mulle nad erilist muljet ei avaldanud. Sisu maitseb nagu magus uba vms.
Ja ühe vahva tegelasega kohtusin ka hommikupoolikul! Päris rasvane tõuk, tutvumas linnaeluga nagu minagi!

Turist linnatänaval
Aga järgnevad kolm päeva ei pea ma enam ise oma vaba aega sisustama, ilmselt läheme minu jaoks uusi Manila piirkondi avastama. Tuleb loodetavasti põnev nädalavahetus. Kui mitte, siis kuulete lihtsalt jälle, mida ma sõin ja kus poes käisin.

Tervitused kõigile!!
 




1 comment: