Tuesday, July 19, 2016

Ciao Bella!

Viies päev...
Sõime esimest korda hommikusööki hotellis. Ei olnud liiga hea plaan. Krõbinaid ja Milla-piima saan poest ka, aitäh!
Kuna eile jõudsime riiki pimeduse varjus, mööda pikka mägitunnelit, siis nägime hommikul alles, milline see Sloveenia õigupoolest siis on. Mäed on siin ikka hoopis midagi muud kui seni. Kõrged, kaljused, kivised. Ikka väga kõrged...
Pakkisime auto (nagu igal hommikul) jälle kokku ja tegime minekut.
Esimese hooga läksime ühte juga vaatama (Savica Waterfall). Oli kaunis, aga kallis (Sloveenia ju..) Parkimine maksis, pilet rajale maksis... Kõik maksab. Aga me oleme Tallinnast, eks me siis maksame.

Siis vaaatasime Bohinj'i järve. Kes ujus koos kaladega, kes käis jalgupidi vees, kes imetles niisama kohalike beachboy'sid. Ikka päris ebaausalt ilus oli.
Bohinj järv

Järgmine peatus oli Vintegar'i kanjon/jõeorg. Taaskord pidime maksma, et näha loodust. Veidrad röövlid elavad siin riigis.

Ja siis viis tühi kõht meid Itaaliasse! Sõime seal kohalikku lasagnet, pizzat, pastat... Ja gelatot! See oli ekstra hea :) Mis siis muud, kui Ciao Italy, we will meet again, I hope!
Mäed Itaalia piiri lähistel
Ahjaa, veidi ostlesime ka seal riigis. Kalli võitu oli, aga elame üle selle 2 Euri :) Ja mis kõige vahvam, ostsime lahtist veini autmaadist! Seda nägin küll esimest korda :)

Sloveenias tagasi olles, sõitsime üle mäe, oli hirmus, aga oli ilus ka! Kõrgeim tipp, kuhu välja jõudsime, oli 1611m.