Saturday, July 18, 2020

Teel kuhugi


Üllatus!
Ma olen Poolas! No hea küll, mi üllatus see ikka olla saab, et kui lõuna poole liikuma hakata jäävad tee peale LV, LT ja muidugi Poola.
Aga kuhu siis minek ikkagi, te küsite. No ega ei tea isegi. Reisiplaaniks on võetud 3 nädalat NO PLAN. Tõesõna, vaid reisi pealkiri vihjab tulevikule – ASI2020 ehk siis Austria, Switzerland, Italy. Aga muus osas – kus ma magan täna? Kus homme? Hi-hii 😊 Seiklus alaku.
Ja olgem ausad, ega ei saagi teada, kuhi minek, kui iga reede pead vaatama Välisministeeriumi lehte nagu valgusfoori – Punane? Roheline? Roosa? Kuhu riiki minna tohib, seda teab vaid koroona isiklikult.
Kõige tähtsam on, et auto on korralikult pakitud – madrats, hunnik purgisuppe ja muidugi näomaske. Sest need on uus mood. Poolasse tasub kindlasti stiilinäiteid tulla noppima. Mask on uus puff, tõesõna. Seda saab kanda randme küljes kaunistusena. Samuti küünarnukikaitsmena, kaelas salli asemel. Väga aktiivselt on leidnud see kasutust lõualoti toena (Poola lõualoti vabaks, ma ütlen!!). Oled unustanud habet ajada? Pole probleemi – mask lõuale ja raseerijad prükkarisse.
Oh, ja ma usun et kõige leidlikum lahendus on kasutada maski muidugi lõhnakuuse asendajana esipeegli küljes. Huvitav, mis lõhna see siis salongi viskab? Röga?
No on nagu on, täna siis hakkame puhkuse algust tähistama. Sest need k*** leedukad on otsustanud alko müügi lõpetada kell 20.00 (tuleb välja, et Eestis, siiski on hea elu).  Ja eile olime seega kuival.
Ja lisaks sellele möödalaskmisele, otsisime eile poole ööni tudumisekohta. Kelle pärast? No vaatan peeglisse. Esimene potentsiaalne parkla – üks blond (maybe it was me) ütleb autos, ma usun, et me leiame parema. Ja lisab naerdes – "ütleb Pille ja otsib järgmised kolm tundi uut kohta." Ja mis te arvate et läks kuidagi teisiti?
Aga nagu öeldud – maskid on kaasas, paar purki deso ka. Ja Coronat me kaasa ei võtnud. Ainult Vana Tallinnat. Niiet reis tõotab tulla awesome!
PS, õeke palus kirjutada, kuidas siin koroona ajastul piiriületused jms toimib. See on nii, et eile olin Eestis ja täna Poolas. Ja muud keerulist ei olegi. Seni. Kuidas homme, annan teada 😊
PPS, Tervitused emale, kelle sünnipäevadelt ma valdav enamus kordi puudun, sest mul on vaja puhata.

NB, Pilti ma täna ei pane, sest teate isegi milline Poola välja näeb.

1 comment: